Tuesday, October 16, 2018

Austria, German & Italy Mak & Atuk 2013 - Part 6

Continue :-

20.04.2013 (Italy)

Bangun 6.15am Solat Subuh (to pun dah nak cerah) mandi mak aii sejuk nak mateyy ambik air panas. Motel ne kene check out pukul 12.00pm but kitaorang ambik tren awal pagi. Dah siap semua bertolak mencari breakfast. 

 Abah last Coffee Italy

 Yes, that Coffee is mine (Latte) 
Biskut ne sedap tawar + rasa minyak zaitun 

 Muka tahan sejuk 18 degree rasa nya 

 Ok aku shopping pasta dekat sini 
(mujur aku tak beli pasta bentuk penis laki, belek2 laaa baru perasan letak balik)
So beli pasta color2

 Pembantu kedai Negro
She so friendly, pernah pergi Kuala Lumpur, but M'sia tak kenal hahahaha

 Couple M'sia honeymoon oh student dekat Europe (lupa kat mana) 
jalan2 since ada cuti Sem 

 Dekat je Jetty dengan Venice ne walk 5 minit aje 

 Tren laju mahal tambang ne


 Tren aku naik pagi to

 Stop dekat Verona nak ambik Tren ke Brenner 
(Ne sejuk gile 8 degree rasa nye)
Kejap je duduk situ nak snap pic je semata, gigih!!

 Kali ne Tren mahal sikit Pak Alem ambik 

 Ne la bekal aku dalam Tren 
Biskut kesukkan ku di sana

 Allah Cantik nye View 

 Tren mahal Harga pun mahal la hahah 
€84.00 untuk 3 person 
€ 28.00 consider ok harga to dengan Tren yang cantik & selesa

 Cantik & selesa (orang tak de so boleh ko jimba2 mana)

 Stop dekat Bolzono (Utara Italy) 

 Interchange Tren so Snap picture dulu ye 

 Bolzano sempadan Italy Utara


Brennero / Brenner 

Sampai dekat sini, shopping barang branded yang terpakai or yang dah abis seasons. So aku target Chocolate Lindt (kawan opis aku order). Salji turun malam tadi wahhh rejeki aku tengok salji live depan mata weiii, merasa jua. 

Waktu Jam to salah Battery krem sebab Salji turun semalam hahaha

Licin but Ok Salji tak heavy 


Otw ke outlet / mall 

 OK Pilih2 mana berkenan. Aku de masuk Marc Jacob tapi tak beli 

 Yes!! Ne la di tunggu2

 Heaven bagi aku (abah aku dah mula bising banyak sangat ko beli qin tgok ingredient dia
Aku cakap Ok la bah. Haduiiyaii

 Tengok atas to wah... cantik nak je aku guling2

 OK Lambung2 main salji 1st time 

 Tren ke Innsbruck dah sampai 

Tren ne ada bilik2 wah tren lama macam cerita zaman omputeh dulu2

Ok then sambung nanti ke Innsbruck, pergi mana pulak to?? jeng jeng jeng...

No comments:

Post a Comment