Tuesday, October 16, 2018

Austria, German & Italy Mak & Atuk 2013 - Part 8 Last Chapter

Continue:-

22.04.2013

Pagi Isnin ne, aku nak walk sekitar town Innsbruck sebelum aku balik esok ke Malaysia.. Waaa... kejap nye rasa. 


 Eh ada lagi kereta Kuda dekat Town ne. Jalan derang tak sama dengan Jalan kenderaan pacuan 4 roda ye. Mau kene langgar hehheheh

Belakang aku bukan rumah orang tapi Rumah Kebun / Taman 

 Cantik & Comel jek 

 Tengah tanam bunga to 

 Bongkok tengoh Bunga Purple 

 Bunga apa tak tau tapi colorful 

 Pergi lagi kat sini hahahah (Interspark)

Ikea Innsbruck 

Dalam Interspark mall ne ada Ikea, wah besar gila so aku masuk la untuk tengok barang Ikea & Food court nye, lenggang wei. Jom layan picture.

 Dessert dia mengancam 

 Macam Strawberry Puding ja 

 Pie apa tah 

Pasta area 

 View Ikea Food Court (Eh ramai warga emas jek)

 Sama je perabut dia jual dekat Ikea Damansara M'sia 

 Salmon segar

 Cranberry Pie 

Ok aku order Coffee aje sebab bapak aku kata Semua meragukan 
FINEEE.. padahal boleh je ambik dessert or pasta & salmon to 



23.04.2010 (Fly back to Malaysia) 

Aku balik sorang sebab abah aku stay lagi kat sana 2 week. Pak Alem sewa Van Taxi RM 80.00 untuk ke Airport Munich, sungguh pun time to aku dah gelabah ayam sebab terlambat dan tak jumpa nak pass bagasi yang bagak to. Transit di Doha then ke M'sia. Alhamdulillah perjalanan dlm flight Ok sebab aku naik penuh penumpang M'sia group dari Syarikat terkenal (aku lupa arr weii).

Ok la end of my tour dekat negara Europe ne. Total budget aku RM 3,000.00 untuk shopping, makan & souvenir. Flight RM 2,500.00 Qatar Airways. Accomodation aku tak de masuk sebab FREE duduk umh Pak Alem & ET. 

Korang tak boleh ikut aku punya cost sebab aku pergi Abah & Pak Alem sponsor sikit dari tiket tren/bus dan makan. 

Kalo korang nak pergi rajin2 la baca blog or sekarang ne banyak laman web yang cerita pasal negeri derang macam mane nak pergi secara back packer. 

Neway, Thanks la baca my journey to Europe, till then aku dah wish dalam akal hati aku nak pergi lagi Europe kali ne Swiss my target. 

ok adiossss.






No comments:

Post a Comment